אחזקת לוחות חשמל למען השקט הנפשי שלכם

גם לוחות החשמל המשוכללים ביותר סובלים מבלאי מסוים לאורך השנים. בהתאם נדרשות בדיקות תקופתיות על-מנת להקדים תרופה למכה. מרכיב נוסף של אחזקת לוחות חשמל מוקפדת הוא תיקון כל תקלה מיד כשהיא מתגלה ובאופן המקצועי ביותר. חברת גלביט הנדסה מספקת שירותים אלה על בסיס ניסיון שהצטבר בשנות פעילות רבות והתעדכנות מתמדת בתחום.
אחזקת לוחות חשמל למען השקט הנפשי שלכם
טיפול בלוחות חשמל על בסיס ניסיון רחב היקף
טיפול בלוחות חשמל על בסיס ניסיון רחב היקף
לוח חשמל תעשייתי הוא פריט מורכב, ולכן הטיפול בו - גם הבדיקות התקופתיות וגם התיקונים השונים הנדרשים כשיש תקלה - מחייב ניסיון רב. בגלביט הנדסה פועל צוות מיומן של מהנדסי חשמל, הנדסאים ונשות ואנשי מקצוע שאמונים על טיפול בלוחות חשמל במקצועיות מרבית.
מה כוללת תחזוקת לוחות חשמל?
מה כוללת תחזוקת לוחות חשמל?
תחזוקה תקופתית של לוחות חשמל תעשייתיים וכל לוח חשמל אחר כוללת בדיקות ויזואליות של כלל מרכיבי הלוח, איטום שמטרתו מניעת חדירת אבק ופגיעה במרכיבים רגישים, הידוק ברגים, שימון צירים, בדיקה קפדנית של ממסרי הפחת, מפסקי הזרם ומנגנוני ההגנה, בדיקה של ההארקה, בדיקה של המאווררים, בדיקת ריפוף שנועדה לזהות התרופפות חוטים במחברים, בדיקה תרמית על-מנת לוודא שהלוח לא מתחמם יתר על המידה, בדיקת העמסת יתר ועוד פעולות שנועדו להבטיח פעילות רציפה ותקינה של הלוח - ושל כל המכשירים שמקבלים ממנו זרם חשמלי.
אחזקת לוחות חשמל עם חלקים של מיטב היצרניות
אחזקת לוחות חשמל עם חלקים של מיטב היצרניות
כשנדרש תיקון של לוחות חשמל לתעשייה או כל לוח חשמל אחר, נשתמש בחלקים מובחרים כדי להבטיח תוחלת חיים מרבית ללוח ויכולת לעבוד ברציפות וללא תקלות. בין החברות במוילות שאנחנו עובדים עם המוצרים שלהן ניתן לציין את GENERAL ELECTRIC, ABB, תמחש, AEG, Schneider Electric וריטל.
למה חשוב להקפיד על תחזוקה בהתאם לכל הכללים?
למה חשוב להקפיד על תחזוקה בהתאם לכל הכללים?
אחזקת לוחות חשמל מאריכה את תוחלת החיים של הלוח, מצמצמת באופן משמעותי מאוד את הסיכוי לתקלה ואת הנזק שעלול להיגרם במקרה כזה (לרבות הוצאות כספיות גבוהות ולא הכרחיות), מפחיתה במידה ניכרת את הסיכון להפסקת חשמל (שעלולה לגרום לפגיעה של ממש, ובפרט בהתנהלות במפעלים תעשייתיים), ותורמת רבות לשקט הנפשי. כך למשל בדיקת ריפוף של חוטים מורידה באופן דרמטי את הסיכון לקצר ולשריפה, ואילו בדיקת העמסת יתר בחוטים ממזערת את הסיכון להתלקחויות.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן