מה זה לוח אוויר צח?

האוויר שאנחנו נושמים עלול להכיל זיהומים שונים. בחללים שבהם חשוב במיוחד להבטיח אוויר צח תותקן מערכת מתאימה, ובאופן טבעי היא תכלול לוח חשמל ייעודי. לוח אוויר צח מאפשר להפעיל את כל חלקי המערכת במקסימום יעילות ועם מינימום תקלות. בהתאם ישנה חשיבות רבה לתכנון מוקפד של הלוח, ייצור מקצועי והתקנה מדויקת.
מה זה לוח אוויר צח?
אוויר נקי באמת במקסימום יעילות עם גלביט הנדסה
אוויר נקי באמת במקסימום יעילות עם גלביט הנדסה
במקומות כמו בתי חולים או מפעלים תעשייתיים, מערכת אוויר צח היא הכרח המציאות. על-מנת שהמערכת תפעל באופן רציף, ביעילות אנרגטית מרבית ולטווח ארוך, נדרש לוח חשמל שתוכנן ויוצר ע"י מומחים בתחום. גלביט הנדסה היא חברה ותיקה ובעלת ניסיון רב בתכנון, ייצור והתקנת לוחות אוויר צח כמו גם טיפול בהם. הייצור מפוקח ע"י מכון התקנים הישראלי (מת"י), והתכנון מבוסס על מיפוי יסודי ומפורט של כל הצרכים, בהווה וגם בעתיד הנראה לעין.
השיקולים בבחירת לוחות אוויר צח
השיקולים בבחירת לוחות אוויר צח
לוחות אוויר צח מתוכננים בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של המבנה שבו נדרשת תחלופת אוויר ושימוש בהתקנים כגון מפוחים שונים על-מנת לייצר אוויר נקי באמת. תהליך העבודה מתבצע מול הלקוח ומול יועץ מיזוג האוויר. כל לוח אוויר צח חייב להיות אמין לחלוטין, למלא את ייעודו בכל מצב ועל כן לכלול הגנות מתאימות (למשל הגנות תרמיות), לאפשר הפעלה מדורגת של מנועים וכמובן לעמוד בתקנים העדכניים.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן