תיקון לוחות חשמל במקצועיות ובאחריות

לוח חשמל הוא מרכיב מרכזי בכל מבנה, בין אם הוא משמש למגורים ובין אם לתעשייה או מסחר. הלוח, שמותקן בארון חשמל ייעודי, אחראי לחלוקת הזרם בין כל המכשירים שצורכים חשמל, ובנוסף כולל מנגנוני הגנה שתפקידם למנוע סכנת התחשמלות וסיכונים אחרים. תקלה בלוח חשמל משבשת את השגרה בבניין או במפעל באופן חמור, ולכן נדרש תיקון מהיר ומקצועי. גלביט הנדסה מתקנת לוחות חשמל על בסיס ניסיון רחב היקף, יושרה מוחלטת ומקצועיות גבוהה במיוחד.
תיקון לוחות חשמל במקצועיות ובאחריות
בקיאות מעמיקה שמבטיחה איתור תקלות מדויק
בקיאות מעמיקה שמבטיחה איתור תקלות מדויק
במציאות שבה לוחות חשמל לתעשייה הם מוצרים משוכללים ומורכבים, שירות איתור תקלות, אבחון הגורמים להן וכמובן תיקון נשען על בקיאות מקצועית מעמיקה. גלביט הנדסה הוקמה כבר ב-1992, החלה לעסוק בתחום לוחות החשמל לפני כעשור ומעסיקה מהנדסי חשמל ועובדים נוספים בעלי ניסיון רחב היקף בכל הנוגע ללוחות חשמל. בפרט הצטבר בחברה ניסיון נרחב לגבי תיקון לוחות חשמל מכל הסוגים.
אמינות ללא פשרות
אמינות ללא פשרות
לוחות חשמל תעשייתיים ואחרים כוללים רכיבים רבים ובהם מפסק ראשי, פסי צבירה, ממסר פחת, מהדקים, מערכות הגנה, פיקוד אלקטרוני ועוד. כשמתרחשת תקלה, השלב הראשון בפתרון הוא אבחון מדויק של הגורם, השלב הבא הוא בחירת המענה האופטימלי ורק לאחר מכן יתבצע התיקון עצמו.
אנחנו מקפידים להתנהל מתוך יושרה מלאה ואמינות ללא פשרות, כך שכל תיקון לוחות חשמל יכלול אך ורק את הפעולות החיוניות. כמו כן נמליץ על החלפת רכיבים רק כשזו האופציה המשתלמת ביותר.
תיקון לוחות חשמל בזמינות גבוהה
תיקון לוחות חשמל בזמינות גבוהה
תקלה שמשביתה לוח חשמל תעשייתי עלולה לגרום נזק כבד למפעל עקב חוסר היכולת להפעיל ציוד נחוץ. באופן דומה לוח חשמל לא תקין במבנה מגורים, מרכז מסחרי או כל מקום אחר מייצר גם הוא פגיעה מהותית. במצב כזה ישנה כמובן חשיבות עצומה לרמת הזמינות של אנשי המקצוע שיחזירו את המצב לקדמותו ויפתרו את הבעיה. אנחנו מתנהלים ביעילות רבה, ולכן יכולים להבטיח - ולקיים - זמינות גבוהה.
שימוש בחלקי חילוף מובחרים
שימוש בחלקי חילוף מובחרים
דגש נוסף מבחינתנו בכל תיקון של כל לוח חשמל שמחייב החלפת רכיב כזה או אחר הוא שימוש בחלקי חילוף מובחרים – תוצרת אירופאית (ולא סינית). בחירת החלקים מתבססת על הניסיון הרב שלנו, ועל התעדכנות מתמדת שמבטיחה היכרות עם כל המוצרים המתקדמים ביותר בתחום לוחות החשמל.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן