החלפת לוחות חשמל במקצועיות ובאחריות

אחד המאפיינים הבולטים של העידן הנוכחי הוא שינויים רבים - משמעותיים ותכופים. כחלק ממגמה זו משתנים גם צרכי החשמל בשלל מקומות: מפעלים, דירות, עסקים, חנויות, מוסדות ציבור. כשלוח החשמל הקיים כבר לא מסוגל למלא את ייעודו ולהבטיח זרם חשמלי תקין לכל המכשירים שזקוקים לאנרגיה זו, הפתרון הוא החלפת הלוח הקיים בדגם חדש יותר ובעיקר משוכלל יותר. גלביט הנדסה מבצעת החלפת לוחות חשמל מכל הסוגים, על בסיס ניסיון רחב היקף ותוך הקפדה על התנהלות מקצועית ואחראית.
החלפת לוחות חשמל במקצועיות ובאחריות
איך מתבצעת החלפת לוחות חשמל?
איך מתבצעת החלפת לוחות חשמל?
החלפת לוח חשמל תעשייתי או לוח חשמל ביתי היא פעולה מורכבת. ראשית יש לבצע בדיקת הארקה ובדיקות נוספות של הלוח הקיים. בשלב הבא מנותק הזרם החשמלי במפעל או בדירה, ומיד אחר כך ינותקו גם המעגלים החשמליים. רק לאחר מכן ניתן לחבר את לוח החשמל החדש ולהוסיף את ממסר הפחת, את המפסק הראשי ואת שאר המאמ"תים.
באילו מקרים מומלצת החלפת לוח חשמל?
באילו מקרים מומלצת החלפת לוח חשמל?
החלפת לוחות חשמל תעשייתיים ואחרים מומלצת בארבעה מצבים עיקריים:
א. התיישנות - כמו כל מוצר, גם לוח חשמל מתיישן עם השנים. אם הלוח אצלכם בעסק או בבית כבר חלוד, בלוי או שחוק, ייתכן שהגיע הזמן להחליפו בדגם חדיש.
ב. לוח שרוף - שריפה בלוח חשמל - בין אם עקב קצר, בין אם עקב חיבור שהתרופף ובין אם מסיבה אחרת - הופכת אותו למסוכן מאוד. על-מנת להימנע מסכנת חיים נדרשת בדיקה מקצועית שתקבע אם ניתן לתקן את הלוח או שמא כדאי להחליף אותו...
ג. עומס יתר – אם לוח החשמל הנוכחי לא מצליח לספק את גובה זרימת החשמל של כל המכשירים שמחוברים אליו, נדרש לוח עם הספק גבוה יותר. בפרט מתבצעת החלפת לוח חשמל חד פאזי בלוח חשמל תלת פאזי.
ד. מפסק הזרם הראשי קופץ לעיתים קרובות – זוהי אינדיקציה לכשל אפשרי בלוח החשמל, ולכן גם במצב זה ההמלצה היא לשקול את החלפתו.
כמה עולה החלפת לוחות חשמל?
כמה עולה החלפת לוחות חשמל?
התשובה לשאלה כמה עולה החלפת לוחות חשמל נקבעת בהתאם לגודל הלוח, לאופן ההתקנה שלו (ובפרט אם היא מעל לטיח או מתחת לטיח) ולפרמטרים נוספים. גלביט הנדסה מספקת הצעות מחיר מותאמות לצרכים הספציפיים של כל לקוח, ובכל מקרה מתחייבת לבצע את ההחלפה באופן המקצועי ביותר ולהתקין לוחות חשמל לתעשייה ולצרכים אחרים מדגמים מתקדמים ואיכותיים.
הניסיון הרב של גלביט הנדסה והתועלת שלכם
הניסיון הרב של גלביט הנדסה והתועלת שלכם
החלפת לוחות חשמל חייבת להתבצע ע"י אנשי מקצוע מיומנים מאוד ועתירי ניסיון - גם על-מנת שההחלטה האם להחליף את הלוח הקיים או לתקן אותו תתקבל על סמך שיקול דעת מעמיק, וגם בכדי שאם הוחלט לבצע החלפה, הלוח החדש יותקן באופן מיטבי. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולספר לנו מהם הצרכים שלכם - ולדעת בוודאות שתקבלו את המענה האופטימלי: לוח חשמל אמין שיספק זרם חשמלי תקין ובטוח לכל המכשירים.
גלביט הנדסה - מצוינות בשירות
גלביט הנדסה - מצוינות בשירות
מעבר למקצועיות הרבה, תוצר של שנות ניסיון רבות והתעדכנות בכל החידושים בתחום לוחות החשמל, גלביט הנדסה ידועה גם בזכות הסטנדרטים הגבוהים של השירות. המצוינות באה לידי ביטוי במענה סבלני ומפורט, בגובה העיניים, לכל שאלה; בזמינות מרבית כך שההתקנה תתבצע אצלכם תוך זמן קצר ככל האפשר; בעבודה השקטה והמסודרת; וברמת המחויבות אליכם.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן