ייצור לוחות עפ"י תקן ע"י יצרני לוחות חשמל בעלי תו תקן ובפיקוח מכון התקנים

לוחות חשמל ממלאים תפקיד חשוב בכל מבנה, בין אם הוא משמש למגורים, בין אם הוא מיועד למטרות מסחר ובין אם מדובר על מפעל תעשייתי. בין השאר לוח החשמל הוא זה שמבטיח הגעת זרם חשמלי מתאים לכל מכשיר שפעולתו נשענת על אנרגיה זו, וכמו כן מונע סכנות שונות כגון התחשמלות ועומס יתר. על-מנת שכל צרכן יוכל לדעת בוודאות שלוח החשמל שקיבל אכן איכותי, נקבע תו תקן מחייב - ת"י 61439. גלביט הנדסה אמונה על ייצור לוחות עפ"י תקן זה, תחת פיקוח מתמיד של מכון התקנים הישראלי (מת"י) ובהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל מבנה ושל כל רשת חשמל.
ייצור לוחות עפ"י תקן ע"י יצרני לוחות חשמל בעלי תו תקן ובפיקוח מכון התקנים
עמידה בתקן ISO9001
עמידה בתקן ISO9001
תקן רלוונטי נוסף הוא ISO9001. תקן זה אינו ספציפי לייצור לוחות חשמל תעשייתיים אלא מהווה תקן איכות כללי לתהליכי ייצור ומתן שירות. עסקים שעומדים בתנאי תקן זה מקפידים על ניהול נכון של המשאבים ושל סביבת העבודה, על מבדקים פנימיים תכופים לשיפור הניהול ושיפור איכות המוצרים באופן קבוע, על תהליכי עבודה מדויקים ועל בקרת איכות מחמירה.
ייצור לוחות חשמל עפ"י ת"י 61439
ייצור לוחות חשמל עפ"י ת"י 61439
ייצור לוחות עפ"י תקן ישראלי 61439 - שהחליף את התקן הקודם, 1419, בשנת 2013 - מחייב באופן טבעי בקיאות מקצועית גבוהה מאוד ותשומת לב לפרטים רבים. התקן מתייחס ללוחות הספק, לוחות המיועדים לשימוש אנשים שאינם מיומנים, לוחות חשמל לאתרי בנייה לוחות לחלוקת חשמל ופסי צבירה..
בין השאר עוסק התקן בחוזק החומרים והחלקים שמרכיבים כל לוח חשמל תעשייתי או לוח אחר, במרחקי ההגנה והזחילה, ביעילות הרציפות בין החלקים המוליכים, ביכולת העמידה במתח יתר ובמתח הלם, בעמידות בפני זרם קצר, בתאימות האלקטרומגנטית, בדרגת ההגנה שמאפיינת את המעטפת, בגבולות עליית הטמפרטורה, במגעים למוליכים החיצוניים ועוד.
למה חשוב לבחור רק יצרני לוחות חשמל בעלי תו תקן?
למה חשוב לבחור רק יצרני לוחות חשמל בעלי תו תקן?
לוח מסומן תו תקן הוא ערובה לאיכות מקסימלית ובסיס לשקט נפשי מלא עבור כל מי שזקוק ללוח חשמל. גלביט הנדסה מייצרת לוחות חשמל לתעשייה ולמטרות אחרות תוך הקפדה על מילוי כל כללי התקן ומתוך מודעות לחשיבות המוצר וכובד האחריות המוטל על מי שמספק מוצר זה. דגש נוסף שמנחה את כל מהנדסי ועובדי החברה הוא מתן שירות בסטנדרטים גבוהים ובפרט מענה מדויק לכל בקשה וצורך.
גלביט הנדסה - בקיאות מקצועית, אמינות, אחריות
גלביט הנדסה - בקיאות מקצועית, אמינות, אחריות
הערך המוסף של ייצור לוחות מסומנים עפ"י תקן ישראלי 61439 והוא שקט נפשי מרבי עבור הלקוחות. כשהיצרנית היא גלביט הנדסה, שחרטה על דגלה את הלמידה המתמדת, את השימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובחומרים מובחרים, את האמינות ואת האחריות, התוצאה היא מקסימום תועלת ולוח חשמל איכותי במיוחד שימלא את ייעודו לטווח ארוך מאוד.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן