מה זה לוח הגברת לחץ?

לחץ מים גבוה מספיק הוא תנאי הכרחי לתפקוד תקין של שלל מתקנים: מגדלי קירור, דוודי קיטור, ברזי כיבוי אש, מזרקות, בריכות שחייה, מערכות טיפול במים ועוד. במקומות שבהם לחץ המים נמוך מדי באופן קבוע, הפתרון הוא מערכת הגברת לחץ מים ומערכת זו כוללת גם לוח חשמל ייעודי.
מה זה לוח הגברת לחץ?
לוחות הגברת לחץ בהתאמה מושלמת לכל צורך - עם גלביט הנדסה
לוחות הגברת לחץ בהתאמה מושלמת לכל צורך - עם גלביט הנדסה
גלביט הנדסה מייצרת לוחות הגברת לחץ על-פי תקן ישראלי 61439 ובפיקוח קבוע של מת"י (מכון התקנים הישראלי). תהליך הייצור כולל מיפוי מפורט של צרכי הלקוח, תכנון מדויק וייצור תוך מתן תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט. החלקים שמהם מורכבים לוחות חשמל מכל הסוגים בגלביט הנדסה הם של החברות המובילות בעולם ובהן GENERAL ELECTRIC, תמחש, SOCOMEC, ABB, Phoenix ו-Weidmuller. שירותים נוספים של החברה, שניתנים גם הם על סמך בקיאות מקצועית יוצאת דופן, הם התקנת לוחות הגברת לחץ ואחזקה שוטפת של לוחות אלה.
השיקולים בבחירת לוחות הגברת לחץ
השיקולים בבחירת לוחות הגברת לחץ
התפקיד של לוח הגברת לחץ הוא פיקוד ובקרה על תפקוד המשאבות שמבטיחות את לחץ המים הנחוץ. בהתאם השיקולים העיקריים בבחירת לוחות הגברת לחץ הם מרכיבים איכותיים כדי שהלוח ימלא את ייעודו ללא תקלות לטווח ארוך מאוד, תכנון מוקפד על-מנת שלחץ המים יהיה זה הרצוי בכל תרחיש, עמידה בתקנים הרלוונטיים ללוחות חשמל והיקף הניסיון של יצרנית הלוח.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן