החשיבות הרבה של לוח חשמל סולארי

מדינת ישראל, כמו מדינות מתקדמות רבות אחרות, שואפת לעבור לשימוש באנרגיות מתחדשות במקום הפחם המזהם והגז הטבעי שגם הוא פולט לא מעט מזהמים. היעד העדכני הוא 30% עד שנת 2030, ובמדינה חמה כמו ישראל המשאב העיקרי להפקת אנרגיות מתחדשות ונקיות הוא באופן טבעי השמש. ייצור חשמל מהשמש מבוסס על מערכות סולאריות שכוללות גם לוח חשמל ייעודי.
החשיבות הרבה של לוח חשמל סולארי
גלביט הנדסה: לוחות חשמל סולאריים באיכות גבוהה במיוחד
גלביט הנדסה: לוחות חשמל סולאריים באיכות גבוהה במיוחד
גלביט הנדסה מייצרת מגוון רחב של לוחות חשמל, לשלל מטרות. הייצור של כל לוח, לרבות לוחות חשמל סולאריים, מבוסס על תכנון מדויק ומפוקח ע"י מת"י (מכון התקנים הישראלי). דגש נוסף בייצור הלוחות הוא שימוש במרכיבים של יצרניות מובילות דוגמת Schneider Electric, ABB, AEG, CHINT, Weidmuller ותמח"ש, בהתאם להגדרות כל יצרנית לגבי חיווטים וחיבורים.
השיקולים בבחירת לוחות חשמל סולאריים
השיקולים בבחירת לוחות חשמל סולאריים
מערכת סולארית כוללת לוחות פוטו-וולטאיים שממירים את אנרגיית השמש לחשמל בזרם ישיר (DC). השלב הבא הוא המרת הזרם הישיר לזרם חלופי, AC, וזאת באמצעות אינוורטר שכולל גם את המרכיבים ה"רגילים" של לוח חלוקה - מנתק ראשי, מנתקים במונה הייצור ופחת.
לוח חשמל במערכת סולארית מאפשר לנצל את אנרגיית השמש באופן מיטבי, כך שעלות החשמל מהשמש תהיה משתלמת במיוחד. דגש נוסף בבחירת לוח חשמל סולארי הוא עמידות גבוהה, כך שהתחזוקה שלו תהיה מינימלית והוא ימלא את ייעודו במשך שנים רבות.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן