מה זה לוח מפוחים ופינוי עשן?

כמות גדולה של עשן בחלל קטן מייצרת סכנה של ממש. בהתאם שחרור עשן הוא מרכיב בלתי נפרד ממערכות כיבוי אש במבנים מכל הסוגים. הפעולה עצמה מבוצעת ע"י מפוחים שמסלקים מהחלל את החלקיקים הרעילים והגזים, וכדי שכל מפוח יפעל באופן מיטבי בשעת הצורך, נדרש לוח חשמל מתאים. גם בשגרה ייתכן שייעשה שימוש במפוחים, וזאת על-מנת להבטיח אוויר נקי, בעיקר בחללים תעשייתיים.
מה זה לוח מפוחים ופינוי עשן?
גלביט הנדסה - ייצור לוחות מפוחים ופינוי עשן עפ"י התקן העדכני
גלביט הנדסה - ייצור לוחות מפוחים ופינוי עשן עפ"י התקן העדכני
גלביט הנדסה אמונה על ייצור לוחות חשמל מכל הסוגים, לרבות לוחות מפוחים ופינוי עשן, עפ"י התקן העדכני. מיומנות נוספת היא תכנון מדויק בהתאמה מלאה לכל לקוח, וכמו כן צברו אנשי המקצוע בחברה ניסיון רב בהתקנת לוחות ובתחזוקתם השוטפת.
השיקולים בבחירת לוחות מפוחים ופינוי עשן
השיקולים בבחירת לוחות מפוחים ופינוי עשן
פינוי עשן מאפשר יצירת דרכי מילוט בעת שריפה וכניסת כוחות הצלה. התפקיד הקריטי של המערכת מחייב באופן טבעי בחירה מושכלת של כל חלק בה - ובפרט לוח מפוחים ופינוי עשן. בהתאם פותחו דרישות מחמירות עבור לוחות חשמל במערכות אלה, גם בהיבט של הזנת הזרם החשמלי וגם בהיבט הבטיחותי.
שיקול נוסף הוא עמידות גבוהה במיוחד ביחס למים, לחות וכמובן טמפרטורות גבוהות. לוחות מפוחים ופינוי עשן הינם לוחות תלת-פאזיים לנוכח צריכת החשמל הגבוהה של המפוחים, והם מחוברים למערכות גילוי אש ובחלק מהמקרים גם למערכות אוורור ובקרת אקלים.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן