מה זה לוח פיקוד למשאבות?

משאבות מים וביוב הן חלק בלתי נפרד מכל מבנה מודרני, ובפרט מותקנות משאבות אלה במפעלים רבים. לוח פיקוד איכותי מבטיח תפקוד אופטימלי של כל משאבה ומשאבה מבלי שעובדים יידרשו להקדיש לכך זמן יקר. בנוסף מאפשרים לוחות פיקוד למשאבות לנצל אותן מבלי לגרום לעומס יתר או לבלאי מואץ.
מה זה לוח פיקוד למשאבות?
תפקוד מיטבי של משאבות מכל הסוגים - בזכות הניסיון של גלביט הנדסה
תפקוד מיטבי של משאבות מכל הסוגים - בזכות הניסיון של גלביט הנדסה
מים הם משאב חיוני במיוחד, וגם סילוק יעיל ורציף של שפכים הוא מרכיב מהותי בהתנהלות תקינה בכל מפעל ובעצם בכל מקום שיש בו בני אדם. בהתאם גם ללוחות הפיקוד למשאבות ישנה חשיבות רבה. גלביט הנדסה מודעת לגודל האחריות בייצור לוחות אלה כמו גם התקנתם ותחזוקתם השוטפת.
כל שירותי החברה מתבססים על ניסיון מצטבר של שנים רבות ועל הבקיאות המקצועית של אנשי המקצוע בכל המחלקות. ייצור לוחות הפיקוד למשאבות מפוקח ע”י מכון התקנים הישראלי (מת”י), והתכנון נשען על מיפוי מדויק של המאפיינים הספציפיים של כל חדר משאבות.
השיקולים בבחירת לוחות פיקוד למשאבות
השיקולים בבחירת לוחות פיקוד למשאבות
ייצור לוח פיקוד למשאבות מחייב קודם כל תכנון מדויק. השיקולים העיקריים בתכנון הם ניטור מלא של פעולת כל המשאבות המחוברות ללוח, מזעור הסיכון לתקלות שעלולות להשבית את הפעולה של אחת המשאבות, יעילות אנרגטית מרבית, מינימום תחזוקה שוטפת וכמובן בטיחות. בנוסף, כמו כל לוח חשמל, גם לוח פיקוד למשאבות נדרש לעמוד בתקן העדכני - ת"י 61439. קריטריון נוסף לבחירת לוח פיקוד למשאבות הוא איכות החלקים המרכיבים אותו.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן