צרכי החשמל הייחודיים של מערכת טעינת רכב

המספר ההולך וגדל של כלי רכב חשמליים - תופעה חיובית שתסייע בהפחתת זיהום האוויר המסוכן - מייצר גם אתגרים מורכבים. בפרט נדרשת פריסה רחבה של מערכות טעינת רכבים על-מנת שכל בעל או בעלת מכונית חשמלית יוכלו למלא את הסוללה בנוחות. גם מערכות הטעינה במרחבים הציבוריים (קניונים, תחנות דלק וכו') וגם מערכות הטעינה בבנייני המגורים זקוקות לחיבור חשמל ייעודי.
צרכי החשמל הייחודיים של מערכת טעינת רכב
גלביט הנדסה: מערכות טעינת כלי רכב באיכות גבוהה במיוחד
גלביט הנדסה: מערכות טעינת כלי רכב באיכות גבוהה במיוחד
גלביט הנדסה החלה לפעול בשנת 1992, וצברה ניסיון רב בייצור לוחות חשמל מכל הסוגים ולמגוון רחב מאוד של מטרות. הלמידה המתמדת של אנשי המקצוע בחברה מאפשרת לה להציע פתרונות יעילים להפליא גם עבור מערכות טעינת רכבים.
ייצור לוחות חשמל בגלביט הנדסה מפוקח ע”י מכון התקנים הישראלי (מת”י) ומתבצע לאחר תכנון מוקפד בהתאמה מלאה לצרכים הספציפיים של כל לקוח. שירותים נוספים – שמתאפיינים גם בהם בהתנהלות אחראית ובתשומת לב לכל פרט ופרט – הם התקנת לוחות חשמל ותחזוקה שוטפת שלהם.
השיקולים בבחירת מערכות טעינת רכבים
השיקולים בבחירת מערכות טעינת רכבים
אחד המאפיינים הבולטים של מערכת הטענת כלי רכב חשמליים הוא הספק גבוה יחסית. בהתאם יש צורך בפתרונות מתקדמים למניעת עומס יתר וקריסה של תשתית החשמל. דגש נוסף הוא מדידה מדויקת של צריכת החשמל עבור כל הפעלה של המערכת, כך שניתן יהיה לחייב את הגורם הנכון בעלות ההטענה. כמו כן חובה להתייחס לנושא הבטיחות, כמו בכל מקום שבו נעשה שימוש בחשמל.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן