שרטוט לוחות חשמל באוטוקאד

שרטוט לוחות חשמל הוא אחד השלבים העיקריים בשרשרת הייצור של לוחות אלה. שרטוט מדויק ומוקפד, על בסיס תכנון יסודי, מהווה בסיס לייצור לוח חשמל שיספק באופן מיטבי את הזרם החשמלי הדרוש לכל המכשירים במפעל, בעסק או בדירה. חברת גלביט הנדסה מספקת שירות זה, כמו את שאר השירותים - תכנון לוחות חשמל, ייצור עפ"י תקן ישראלי 61439, אחזקת לוחות חשמל ועוד - בזמינות גבוהה ומתוך מחויבות למצוינות.
שרטוט לוחות חשמל באוטוקאד
תוכנות משוכללות
תוכנות משוכללות
שרטוט לוח חשמל - גם שרטוט חד קווי וגם שרטוט רב קווי - מתבצע באמצעות תוכנות משוכללות. בפרט נעזרים נשות ואנשי המקצוע של גלביט הנדסה באוטוקאד, וליתר דיוק ב-AutoCAD Electrical - תוכנה ייעודית לשרטוט לוחות חשמל אשר מאפשרת לתרגם ידע לתוצרים מדויקים במקסימום יעילות.
תהליך העבודה
תהליך העבודה
השלב הראשון בתהליך העבודה על כל לוח חשמל תעשייתי, לוח חשמל לעסק, לוחות זמניים לאתרי בנייה וסוגים נוספים של לוחות חשמל, הוא מיפוי הצרכים. לאחר שמבינים אילו מכשירי חשמל יחוברו ללוח, מהו הזרם החשמלי הדרוש לכל אחד מהם, מהי ההיררכיה ביניהם, מהן נקודות התורפה האפשריות מבחינת עומס יתר ועוד, ניתן לעבור לשלב הבא - התכנון..
תכנון לוחות חשמל שם דגש רב על מזעור הסיכוי לתקלות ועל צמצום הנזק האפשרי כשמתרחשת תקלה – למשל באמצעות הפרדה בין אזורי פעילות שונים ושימוש במפסק מגן ייעודי לכל אזור, קווים נפרדים עבור מכשירים זוללי חשמל ועוד. התכנון מספק את כל המידע הנחוץ לטובת השרטוט של לוח החשמל, פעולה שמחייבת גם היא ניסיון רחב היקף ומיומנות ספציפית.
שרטוט לוחות חשמל עפ"י התקן האירופאי
שרטוט לוחות חשמל עפ"י התקן האירופאי
שרטוט לוחות חשמל לתעשייה, למרחבי מגורים ולצרכים אחרים נדרש לעמוד בתקן ספציפי - גלביט הנדסה מתנהלת עפ"י התקן האירופאי העדכני, ובכל מקרה כל שרטוט של כל לוח חשמל מאפשר לכל חשמלאי להבין מיד מהו מבנה הלוח ואיך נכון לטפל בו.
מחויבות מלאה לכל לקוח לאורך כל שרשרת הייצור - גלביט הנדסה
מחויבות מלאה לכל לקוח לאורך כל שרשרת הייצור - גלביט הנדסה
השילוב בין הידע רחב ההיקף של מהנדסי גלביט הנדסה והיכולות המתקדמות של AutoCAD Electrical, בצירוף ההקפדה על מקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט במהלך התכנון והשרטוט של לוחות חשמל תעשייתיים ואחרים, מבטיח תוצאות לא פחות ממצוינות..
בין אם אתם זקוקים “רק” לשירות שרטוט לוחות חשמל, ובין אם אתם מחפשים חברה ותיקה שתבצע את השרטוט כחלק משירות מקיף יותר, אנחנו הכתובת עבורכם. מוזמנים לפנות אלינו, ואחרי שנברר מהם הצרכים שלכם, נספק הצעת מחיר מפורטת – ומשתלמת.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן