תכנון לוחות חשמל

חשמל הוא משאב חיוני במיוחד בכל מבנה. לוח חשמל שתוכנן על-ידי אנשי מקצוע מיומנים בהתאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של הלקוח מבטיח שימוש מיטבי במשאב זה, הן מבחינת היעילות והן בהיבט הבטיחותי. הלוח הוא זה שמעביר את האנרגיה החשמלית אל כל המכשירים שזקוקים לה, ועוד תפקיד הוא בקרה על המערכות החשמליות. ברוב המקרים לוח חשמל יכלול גם מנגנוני הגנה מפני תקלות, כך שחובה להפקיד את המלאכה של תכנון וייצור לוחות חשמל אך ורק בידי מומחים עתירי ניסיון.
תכנון לוחות חשמל
לוח חשמל בהתאם לתקן העדכני
לוח חשמל בהתאם לתקן העדכני
תכנון וייצור לוחות חשמל ע"י גלביט הנדסה מותאם גם לתקן העדכני והמחמיר - ת"י 61439. זהו תקן בינלאומי שמחייב 12 בדיקות מדוקדקות ומקיפות של לוחות חשמל לתעשייה, למבני מגורים ולמטרות אחרות, וכולל גם...
דגשים ספציפיים לגבי לוחות לאתרי בניה, מערכות פסי צבירה ועוד. כל המהנדסים של גלביט הנדסה מכירים היטב את כל התקנות שמהן מורכב התקן הנ”ל, והן נלקחות בחשבון במסגרת תכנון לוחות חשמל לכל סוגי השימושים.
תהליך תכנון מסודר ומוקפד
תהליך תכנון מסודר ומוקפד
תכנון לוחות חשמל ע"י גלביט הנדסה - חברה שהוקמה בשנת 1992 ומאז סיפקה שירות זה למגוון רחב מאוד של לקוחות וכל סוגי המבנים - מבוסס על תהליך עבודה מסודר ומוקפד. השלב הראשון הוא איסוף מידע מקיף הנחוץ...
לצורך קבלת החלטות מושכלת: צרכי החשמל במבנה, לוח החשמל הקיים אם ישנו כזה ומטרת התכנון היא החלפתו, מאפייני המבנה, שיקולים סביבתיים דוגמת טמפרטורה ומידת חשיפה לאבק, מידות המקום שבו יותקן הלוח, סוג המשתמשים ועוד ועוד. השלב הבא הוא עריכת התוכנית עצמה. תכנון לוח חשמל כולל תוכנית חד-קווית (כלומר פירוט החיבורים הקיימים במערכת), מראה חיצוני, מראה פנימי (מיקום כל המרכיבים בלוח), לוח תרשים מהדקים, מעגלי פיקוד ובקרה, מעגלי כוח, ועוד. התוצאה היא לוחות חשמל תעשייתיים שמבטיחים עבודה רציפה ותקינה במפעל, לטווח ארוך מאוד, ובאופן דומה לוח חשמל אופטימלי בכל מבנה מכל סוג.
תכנון וייצור לוחות חשמל עם המרכיבים האיכותיים ביותר
תכנון וייצור לוחות חשמל עם המרכיבים האיכותיים ביותר
על-מנת לייצר לוח חשמל תעשייתי איכותי באמת נעשה שימוש במרכיבים שנבחרו בקפידה, גם כן על סמך בקיאות מקצועית וניסיון נרחב. כל מהדק, כל בורג, כל חוט, כל נעל כבל וכו' נבחרו כך שימלאו את תפקידם במשך שנים רבות, במטרה לספק ללקוחות שקט נפשי אמיתי.
גלביט הנדסה - בקיאות מקצועית ותשומת לב מלאה לכל פרט
גלביט הנדסה - בקיאות מקצועית ותשומת לב מלאה לכל פרט
תכנון לוחות חשמל הוא שירות שמחייב מקצוענות, ניסיון, אחריות, רצינות ויכולת להקדיש את מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט. צוות המהנדסים של גלביט הנדסה מצויד בכל האיכויות הנ"ל, ובנוסף אמון על מתן שירות בסטנדרטים גבוהים. מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנחנו נגיע אליכם כדי להבין מהם הצרכים שלכם - ולתכנן את לוח החשמל האופטימלי עבורכם.
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button דילוג לתוכן